Целта е шосетата да се консервират, за да не зейнат големи дупки след снега и ниските температури, пише в. "Монитор".

Пълненето на фуги по булевардите се изпълнява чрез заливане с битумизирана паста по инжекционен метод. То трябва да приключи до втората половина на ноември.

Тогава зазимени трябва да са шосетата „България”, неремонтираната част на „Цариградско шосе”, „Тодор Александров”, „Рожен”, „Граф Игнатиев”, „Васил Левски”, „Сливница”, „Царица Йоанна” и др.

"Работим по сигнали на граждани, Столичния инспекторат и КАТ на места, които наистина са аварийни и затрудняват движението и безопасността на трафика”, обясниха от кметството.

Поставянето на фуга в пукнатините ще струва под 3 лева на линеен метър. Ремонтът на дупките пък излиза между 25 и 40 лева за квадратен метър. За кърпенето на шосета общината заделя всяка година около 25 млн. лв.

Майсторите пък ще продължат да работят и по „Ботевградско шосе“ до средата на октомври. Там ще има изяло нов асфалт от ул. „Летоструй” до Околовръстното шосе. Стойността на проекта е около 10 млн. лв. По шосето ще има нови лампи, а общината ще изгради и велоалея, която ще е дълга 10 км.

За средата на ноември пък се отлага пускането на кръстовището на две нива на Лъвов мост. Забавянето там се дължи не толкова на проливните дъждове това лято, колкото на археологическите разкопки, които текат.

През тази година ще бъдат изградени и 30 вътрешноквартални улици. Те ще са в районите „Люлин”, „Витоша”, „Средец”, „Оборище”, „Лозенец”, „Младост”, „Овча купел”, Панчарево, „Подуяне” и село Клисура.