Работата по строителството на метрото продължава подземно, съобщиха от Столичната община.

Изпълняват се строителни дейности по входната рампа на новата метростанция в източното платно на бул. "Черни връх" от страната на ул. "Филип Кутев". Във връзка с това се променя временната организация на движение в участъка.

В южната част на бул. "Черни връх" - към Околовръстния път, движението ще се извършва в три ленти в посока.

В северната част на бул. "Черни връх" в посока към центъра движението ще се извършва в една пътна лента в участък от 50 м от кръстовището с ул. "Филип Кутев".

Двете ленти на северното пътно платно ще бъдат пуснати през лятото на 2016 г., когато завърши работата по метростанцията. Тогава ще се положи и последният износващ пласт асфалт.

Със завършването на строителството на метрото в участъка бул. "Черни връх" ще има две пътни платна с по три ленти във всяка посока.

Разширението на Линия 2 на метрото от станция "Джеймс Баучер" по продължението на бул. "Черни връх" до ул. "Сребърна" при метростанция "Витоша" започна на 1 август миналата година.

Оттогава движението по булеварда там е затруднено, а на 20 август т. г.  кръстовището на бул. “Черни връх” и ул. „Сребърна” напълно затворено. кръстовището и изграждането на булеварда.

Новата метростанция "Витоша" трябва да бъде готова през юни догодина. Тя ще има 6 входа, като 4 от тях ще бъдат с асансьори, а на някои от входовете ще има и ескалатори.