Това съобщи премиерът Бойко Борисов, след като непланирано инспектира моста при пътен възел "Ломско шосе", заедно с министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова и шефа на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров.
"Движението ще се пусне по моста над бул. „Ломско шосе”. Преминаването по новата отсечка ще се осъществява двупосочно в едното платно между пътен възел "Северна скоростна тангента" и пътен възел "Сливница", обясни Павлова.
Инспекцията показа, че строителството на 5,5-километровата отсечка от Западната дъга скоро ще приключи. Очаква се официалното й пускане да стане на 14 септември. Новият участък започва от моста над река Какач до пресичането със Северната скоростна тангента.
Изграждането му започна в края на миналата година.
"Удовлетворени сме от това, че изпълнителят успя за по-малко от 9 месеца да изпълни толкова сложен проект без да спираме движението”, каза Павлова.
По думите й изпълнителят е трябвало да работи при абсолютен трафик и когато е бил готов даден участък, движението се е прехвърляло по новите платна.
"Това, което виждаме, е 99% физическо изпълнение. Има готовност за окончателно пускане в експлоатация на 14 септември”, заяви още регионалният министър.
"Със завършването на Западната дъга свързваме матистрала "Люлин" с "Хемус" и "Тракия". Изключително бързо и с най-нови технологии се строи този път. Ние продължаваме работа, в момента се правят проектите за Горубляне, Герман и Лозен", написа по-късно министър-председателят във Фейсбук.
През април изцяло беше пусната за движение Северната скоростна тангента на Софийския околовръстен път.
"Движението ще се пусне по моста над бул. „Ломско шосе”. Преминаването по новата отсечка ще се осъществява двупосочно в едното платно между пътен възел "Северна скоростна тангента" и пътен възел "Сливница", обясни Павлова.
Инспекцията показа, че строителството на 5,5-километровата отсечка от Западната дъга скоро ще приключи. Очаква се официалното й пускане да стане на 14 септември. Новият участък започва от моста над река Какач до пресичането със Северната скоростна тангента.
Изграждането му започна в края на миналата година.
"Удовлетворени сме от това, че изпълнителят успя за по-малко от 9 месеца да изпълни толкова сложен проект без да спираме движението”, каза Павлова.
По думите й изпълнителят е трябвало да работи при абсолютен трафик и когато е бил готов даден участък, движението се е прехвърляло по новите платна.
"Това, което виждаме, е 99% физическо изпълнение. Има готовност за окончателно пускане в експлоатация на 14 септември”, заяви още регионалният министър.
"Със завършването на Западната дъга свързваме матистрала "Люлин" с "Хемус" и "Тракия". Изключително бързо и с най-нови технологии се строи този път. Ние продължаваме работа, в момента се правят проектите за Горубляне, Герман и Лозен", написа по-късно министър-председателят във Фейсбук.
През април изцяло беше пусната за движение Северната скоростна тангента на Софийския околовръстен път.