От 1 ноември 2017 г. ЧЕЗ Електро България е с нов бизнес модел. Преструктурирането на компанията, което се извършва в съответствие с нормативните изисквания, обхваща и дейностите по обслужване на клиенти, съобщиха от компанията.

Във всеки център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ са обособени отделни гишета за клиенти на ЧЕЗ Електро и на ЧЕЗ Разпределение. На информационната линия 0700 10 010 са активирани специални линии за въпроси, свързани с дейността и на двете дружества.

Създадени са и два отделни имейла за двете компании. На адрес info@cezelectro.bg могат да бъдат задавани въпроси свързани с дейността на „ЧЕЗ Електро България" АД като продажба на електроенергия на свободен пазар, обслужване на клиенти, регистрация и пререгистрация на битови и стопански потребители На имейл klienti@cez-rp.bg могат да бъдат отправяни въпроси, свързани с дейността на „ЧЕЗ Разпределение България" АД, касаещи електроразпределителната мрежа, присъединяване на обекти, деклариране на показания, прекъсвания на електрозахранването и други.

Преструктурирането се извършва по начин, който осигурява ефективност на контактите на двете дружества с клиентите, запазвайки досегашното качество на обслужване, заяви Тодор Матев, директор „Продажби на дребно" в ЧЕЗ Електро България.

На Потребителския съвет ЧЕЗ Разпределение представи предприетите мерки за подготовка на електрическите съоръжения по мрежата за есенно-зимния сезон 2017-2018 г.

В рамките на профилактиката компанията извърши термовизионна диагностика на 3100 трафопоста Термовизионната диагностика открива нередности в електрическата система още в най-ранен стадий и позволява бързото им отстраняване.

Служители на ЧЕЗ Разпределение обходиха 45 хил. км мрежа и положиха 133 км нови кабели и близо 3 000 км проводници", каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане" в ЧЕЗ Разпределение България. Той представи новите полимерни стълбове, които от тази година започнаха да се монтират в труднодостъпните пресечени местности.

Освен, че са много по-леки от бетонните, те са разглобяеми на две. Това позволява да се пренасят на ръце когато пътищата са непроходими", допълни той.

Потребителският съвет към ЧЕЗ България е консултативен орган, създаден през 2013 г. В него членуват представители както на лицензионните дружества ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение, така и представители на потребителски и експертни организации.