Потребителско проучване показва, че централизираното топлоснабдяване е предпочитан начин на отопление, защото е безопасен, чист, енергоефективен, финансово изгоден и отговаря на изискванията за опазване на околната среда.

По този начин в края на тази година "Топлофикация София" вече има 441 624 клиенти. Около 80 на сто от тях са заплатили задълженията си в срок.

От дружеството информират, че сметките за отопление и топла вода за ноември вече са на разположение на столичани на Интернет страницата на дружеството - www.toplo.bg и в центровете за обслужване на клиенти на "Топлофикация София".

За новия отоплителен сезон ноември е първият цял месец с отопление, за разлика от октомври, когато общото пускане на парното в столицата е започнало на 26.10.2016 г.

"Топлофикация София" ЕАД продължава и през този сезон двете бонусни програми "Търговска отстъпка" и "Разсрочена лоялност".

Първата дава възможност на всички лоялни клиенти, които нямат просрочени месечни задължения, да получат 3 на сто търговска отстъпка, ако заплатят дължимата сума до 30-то число на месеца, следващ консумацията.

Втората програма е насочена към всички клиенти, които нямат просрочени месечни задължения и избират да плащат за консумирана топлинна енергия на равни месечни вноски - 11 равни вноски и 12-та изравнителна сметка. Онези от тях, които решат да се включат от този отоплителен сезон в програмата, ще получат като бонус 50 на сто отстъпка от размера на първата си месечна вноска.

За клиентите, които издължават сметките си по този начин, компанията е предвидила като бонус при плащане на десет месечни сметки през периода в срок, единадесетата да бъде с 50 на сто отстъпка за абоната.

Освен този бонус всички абонати, които заплащат на равни месечни вноски и издължат сметката си до 30-то число на месеца, следващ консумацията, получават и предвиденото в програмата "Търговска отстъпка" 3-процентно намаление.